RİNOPLASTİ
(BURUN ESTETİĞİ)

Burun estetiği, burnun ile yüz uyumunuda ve orantısında düzelme sağlar.  Ayrıca yapısal kusurların neden olduğu burundan nefes alma problemlerini de tedavi edebilir.

Burun estetiği işlemleri tarafımızca yüksek başarı oranı ile gerçekleşmektedir.

• Burnunuzu küçültmek veya büyütmek istiyorsanız,
  • Burun deliği boyutunu, burun kanatlarını değiştirmek istiyorsanız
  • Burunda görünür kemer veya çökmeler varsa
  • Burun ucunuz büyük veya şişkin, düşük ya da normalden fazla kalkıksa
  • Burun asimetrisi varsa
  • Burundan nefes alma problemleriniz varsa

REVİZYON
burun estetiği

Bir veya birden fazla burun estetiği ameliyatı geçirmiş, başarısız olan veya ameliyatı başarılı olmasına rağmen sonuçtan memnun olmayan hastalar Revizyon Burun Estetiğiadayıdır. Tipik olarak, önceki ameliyattan sonraki bekleme süresi 12 aydır.

Bazı durumlarda burunda önceki ameliyatlardan kalan kıkırdaklar yeterli ise kullanılabilir. Aksi takdirde burnu yeniden şekillendirmek için kulaktan ya da  kaburgadan kıkırdak alınmasına ihtiyaç duyulur.

Revizyon burun ameliyatları ve komplike burun ameliyatları tarafımızca yüksek başarı oranı ile gerçekleşmektedir.

septoplastı

Septoplasti, iki burun tarafı arasındaki boşluğu bölen kemiği ve kıkırdağı düzeltmek için yapılan cerrahi bir işlemdir. Septum, burnu iki burun deliğine ayıran kıkırdak ve kemikten oluşur. Bu kıkırdak ya da kemik yapıda eğrilik olduğu zaman burundan nefes alma fonksiyonu etkilenebilir. Septoplasti, burun içinden daha iyi hava akışı sağlar ve nefes almayı iyileştirebilir. Tek başına veya rinoplasti ameliyatı ile birlikte yapılabilir.

Burun ucu estetiği
(tipplasti)

Burun kemiğinde herhangi bir problem olmayan kişilerde kemik müdahelesi yapılmadan sadece burun ucuna işlem yapılarak burun ucu kaldırılması, burun ucu küçültülmesi, burun kanatları küçültülmesi işlemleri yapılabilir.

Sinüs Hastalıkları Tedavisi ve Endoskopik Sinüs Cerrahisi

Sinüzit bazı durumlarda ilaçlarla tedavi edilebilir. İlaç tedavisine cevap vermeyen sinüs hastalıkları endoskopik yöntemler ile cerrahi olarak tedavi edilebilir.